Наша команда

Алла Василенко

Алла Василенко

Директор

Методика Марії Монтессорі показала мені кардинально новий погляд на розвиток дитини, адже основна ідея системи Монтессорі - створити всі умови для саморозвитку дітей.
Я любляча мама і роблю для свого малюка все! Хочу що б моя дитина розвивався і ріс в Монтессорі - середовищі. Для мене важливо підтримати кожного в пошуку своїх рішень і розкритті своєї індивідуальності, дуже хочу приносити радість і щастя іншим діткам, точно так само як і своїй дитині.
Анна Смоліна

Анна Смоліна

Фінансовий Директор

Спостерігаючи за своєю донькою, я помічаю, як вона прагне виконувати "дорослі" завдання - підмітати, сортувати речі, сервірувати стіл до обіду, наливати і насипати. Потрапляючи в підготовлену середу вона миттєво знаходить собі заняття до душі! Так виникла ідея створення простору для підтримки природного інтересу дитини на шляху до становлення особистості, ну а методика Марії Монтессорі, якнайкраще, для цього підходить!
Ольга Набільська

Ольга Набільська

Монтессорі-педагог

Робота з малюками дає мені можливість пізнати їх чарівний світ, який я знаходжу просто дивовижним, спостерігати як дитина розкриває себе і свої творчі здібності в Монтессорі - середовищі. Дуже важливо бути не просто педагогом, а стати другом для дитини, бути щирим і відвертим. І все це відбувається в атмосфері доброзичливість і поваги до дитини.
Лілія Клипун

Лілія Клипун

Педагог англійської мови

Я психолог і викладач англійської мови. Будь-яка мова - це комунікація, це взаємодія з навколишнім світом. І за допомогою мови, міміки і жестів ми можемо передати дитині величезний багаж знань, вражень, переживань і досвіду. Англійська мова - це ще один спосіб вибудувати з малюком емоційний контакт і дати йому можливість знати, розуміти і користуватися ще більшою кількістю знань. Тому якщо підходити до мови не як до сухої інформації, а як до можливості спільного переживання почуттів, подій і досягнень - то щасливі будуть всі, і дитина і дорослий.
Грамак Аліна

Грамак Аліна

Асистент Монтессорі-педагога

Працювати з дітьми за методикою Марії Монтессорі це дуже цікаво. Я завжди даю можливість дітям навчиться все робити самим. Дуже важливо створити сприятливу атмосферу для їх саморозвитку, без критики, зауважень і повчань. Думка дитини треба поважати і давати йому право вибору, адже це веде до їх самостійності в майбутньому і розвитку як особистості. Я люблю працювати з дітьми і спостерігати як вони кожен день йдуть своїм власним унікальним шляхом.
Бабкова Ірина

Бабкова Ірина

Монтессорі-педагог

Для мене, як для педагога, важливо створити сприятливу атмосферу для навчання та саморозвитку кожної дитини. Адже кожен малюк це особистість, до якої необхідно знайти індивідуальний підхід. Мені імпонує, що за методикою Марії Монтессорі виключається будь-яке авторитетне тиск на що розвивається дитини. У Монтессорі-матеріалах закладений контроль помилок, що дозволяє дитині самостійно побачити їх і виправити без допомоги дорослого. Моїм головним завданням є допомогти організувати дитині свою діяльність, піти своїм власним унікальним шляхом, реалізувати свою природу!
Георгій Смолін

Георгій Смолін

Психотерапевт

Гештальт-терапевт, тренер і супервізор Київського Гештальт Університету.
Багато працюю з темами розвитку людини та зі складнощами, що виникають у дорослих, розвиток яких було заблоковано на певних етапах. Щиро вважаю, що дитина, яка буде мати екологічну підтримку свого розвитку, чудово виконає свою роботу дорослішання, та з нею буде легше встановлювати близькі та міцні стосунки, а у дорослому житті вона буде менше потребувати допомоги психотерапевтів. Тому для мене проведення лекцій та занять для батьків, яки бажають більше знати про будування гармонійних та розвиваючих стосунків з дитиною, є дуже важливою справою.
Наталія Пашко

Наталія Пашко

Дитячий психолог

Професіонал з хорошою підготовкою і великим досвідом , люблю дітей і свою роботу .
Напрямок роботи:
- Робота з прихильністю ( гіпо- , гіперопіка ) ;
- Страхи ;
- підготовка до школи;
- Психосоматичні захворювання ( енурез , енкопрез , заїкання , тики ) ;
- Емоційні та поведінкові розлади у дітей ( суїцидальні нахили , злодійство , агресія , обман , мутизм ) ;
- Розрив , втрата , переміщення , розлучення батьків ;
- Шокові травми , ПТСР ;
- Робота з дітьми , пережили насильство і нехтування ( сексуальне , фізичне , психологічне ) .